Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с колата - загряване и др.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    Не е така колега понеже тези помпи са с пласмасова турбина и я пукат около оста ,помпата пак си работи и пак има циркулация ма не е достатъчна ,само сваляне му е майката.
    ... само че явно не си наблюдавал достатъчно - при калпавоработеща помпа въпросният маркуч не прави струя в разширителя, ами сълзи като пенсионерско пикало ... Както и да е, просто споделям опит, и то със същия мотор.
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
      ... само че явно не си наблюдавал достатъчно - при калпавоработеща помпа въпросният маркуч не прави струя в разширителя, ами сълзи като пенсионерско пикало ... Както и да е, просто споделям опит, и то със същия мотор.
      И това колега е мноо верно ,ма друго си е да го погледнеш с око.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #18
        вчера нямах време да свалям помпата, но сложих отрязана бутилка отгоре на разширителния съд, за да вдигна нивото и да се обезвъздуши, като извадих малкия мъркуч до капачката и запуших дупката на съда... ефекта беше че като стискам тръбата която отива към радиатора излизат балончета и нивото спада с около 5-600мл и като оставя колата да си работи нивото в бутилката пак се вдига, а от малкия маркуч не излиза нищо...
        от тука според мен поппата не работи и след това е преебала и гарнитурата и сега вкарва и изгорели газове във водата... казвайте къде да отивам в София че колата трябва...
        А преди всичко това пробвах да надуя през входния маркуч на радиатора и не е лесно но върви (няма някъкво запушване там) и спрях крановете на метана и го издухах докрай... така че и това отпада...
        Last edited by Leonid_852; d.m.y г., 12:16.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщение
          вчера нямах време да свалям помпата, но сложих отрязана бутилка отгоре на разширителния съд, за да вдигна нивото и да се обезвъздуши, като извадих малкия мъркуч до капачката и запуших дупката на съда... ефекта беше че като стискам тръбата която отива към радиатора излизат балончета и нивото спада с около 5-600мл и като оставя колата да си работи нивото в бутилката пак се вдига, а от малкия маркуч не излиза нищо...
          от тука според мен поппата не работи и след това е преебала и гарнитурата и сега вкарва и изгорели газове във водата... казвайте къде да отивам в София че колата трябва...
          А преди всичко това пробвах да надуя през входния маркуч на радиатора и не е лесно но върви (няма някъкво запушване там) и спрях крановете на метана и го издухах докрай... така че и това отпада...
          Тука вече треее софиянци да помагат.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #20
            Имаше един случай във форума, при който точно тоя кръг, който подгрява дросела се беше запушил при самия дросел. Тоя кръг влиза в разширителния съд през това малко маркуче, за което говориш. В резултат на запушването, не можела да се обезвъздуши колата. В твоя случай най-вероятно е помпа наистина, но все пак провери и това, може да се мине с малката беля.

            Comment


            • #21
              както казах и по-рано колата си гори доста масло и сега така и така ще има интервенции мисля че е добре да се погледне и главата, да се смени гарнитурата и гумичките на клапаните и да си знам че всичко е ок...
              все пак колата по километраж е на 260к км а може и повече така че една такава интервенция се надявам да я върне в играта поне за 12-18месеца, колкото и искам да я карам... пък ако няма проблеми ще си стои йуст фор фун
              Last edited by Leonid_852; d.m.y г., 16:34.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщение
                както казах и по-рано колата си гори доста масло и сега така и така ще има интервенции мисля че е добре да се погледне и главата, да се смени гарнитурата и гумичките на клапаните и да си знам че всичко е ок...
                Пак ще се повторя... Вижте помпата първо!!!!
                Нормално е след като загрее колата малко да се дигне нивото в "казана"!
                Много е вероятно да не гори масло от гумичките само...
                16 клапановия мотор почне ли да пуши... По-скоро отива на към сегменти....
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  ok ще гледам днес да я сваля.. само през гумата нали.. нямам канал и ще махна разширителния съд после, капака на ангренажния и другия ремък и след това шаибата на коляновия вал

                  Comment


                  • #24
                    pompata e zdrava... kakvo sledva. kolata veche trqbva da se dyrpa...
                    p.s. izvinete za latinicata, prosto nqma kak

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщение
                      kakvo sledva
                      Следва да си смениш гарнитурата на главата....
                      Alfa 155 1.9TD '97 EX
                      Alfa 166 2.4 JTD EX
                      Alfa 156 2.4 JTD

                      Comment


                      • #26
                        +минимум проверка на главата
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          утре влиза в бокса и ако не се налага нещо по сериозно ще живее, но ако има и сегменти и други глупости може да тръгне на части

                          Comment


                          • #28
                            Ае не се излагай, ако двигателя е заминал, намери си друг двигател-направо една 2.0-ка със скоростите и давай газ. Другото наистина е нова кола, ако не държиш на Алфата обаче

                            Comment


                            • #29
                              като гледам колегата че пише че му хвърля масло през щеката........... абе колега кви водни помпи са те подгонили изобщо? ясно е че имаш проблем с главата за да ти надува и да хвърля масло ...... Не бързай да хвърляш мотора. По добре си оправи твоя вместо да купуваш нов. Първо ен знаеш "новия" в какво състояние е и колко ще изкара. 2-ро цена на двигател варира от 200 до към 4-500 лв. като сложиш труд и обслужване(да ен забравяме че имаш и демонтаж на стария) гониш цена от порядъка на 8-900 лв за смяна на мотора. Сметни си колко ремонта ще направиш на твоя си двигател и не само двигателя. Всико което казвам е от опит
                              BMW 525 TDS 98' - Настояща
                              Alfa Romeo 155TS 1.8 8в Газифицирана - Настояща
                              Reno 19 Cnamade 1.7 - Бивша, Alfa Romeo 155TS 2.0 8в бивша, Lancia Dedra 1.6 - Бивша

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от alfatrace Покажи съобщение
                                като гледам колегата че пише че му хвърля масло през щеката........... абе колега кви водни помпи са те подгонили изобщо? ясно е че имаш проблем с главата за да ти надува и да хвърля масло ...... Не бързай да хвърляш мотора. По добре си оправи твоя вместо да купуваш нов. Първо ен знаеш "новия" в какво състояние е и колко ще изкара. 2-ро цена на двигател варира от 200 до към 4-500 лв. като сложиш труд и обслужване(да ен забравяме че имаш и демонтаж на стария) гониш цена от порядъка на 8-900 лв за смяна на мотора. Сметни си колко ремонта ще направиш на твоя си двигател и не само двигателя. Всико което казвам е от опит
                                ами наистина ако смяна на двигател или ремонт отидат към 800лв... то това ми е цената на колата като сваля бутилките при минималната им цена така че наистина не си заслужава... ще видим какво ще каже мастора

                                Comment

                                Working...
                                X